Spis treści:
1. Dołącz
Zarejestruj się klikając przycisk „Rejestracja”, podaj wymagane dane, zaakceptuj regulamin i wpłać minimum 10 zł opłaty inicjalnej.
W celu uruchomienia konta zaloguj się na podany podczas rejestracji adres e-mail oraz kliknij w link aktywujący konto. W przeciwnym wypadku Twoje konto nie będzie umożliwiało korzystania z bezobsługowej wypożyczalni rowerów.
Wystarczy 1 minuta i gotowe – możesz już korzystać z rowerów miejskich 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Po zarejestrowaniu otrzymasz wiadomość sms oraz wiadomość e-mailową wraz z kodem PIN, który razem z Twoim numerem telefonu są identyfikatorami w systemie.
2. Wypożycz
Podejdź do terminala, naciśnij „Wypożycz” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Rower, który wybrałeś zostanie zwolniony automatycznie.
Jeżeli jest zabezpieczony obejmą – odblokuj go za pomocą otrzymanego kodu do zamka szyfrowego, wyświetlonego na ekranie terminala przy wypożyczeniu. Szerokiej drogi!
3. Zwróć rower
Nie musisz nawet podchodzić do terminala. Wystarczy, że wprowadzisz rower do elektrozamka. Bez obaw – sygnał dźwiękowy potwierdzi prawidłowy zwrot.
W celu upewnienia się, że zwrot został zakończony pomyślnie, dokonaj weryfikacji na swoim koncie użytkownika poprzez aplikację mobilną, stronę internetową lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Jeśli na stacji nie ma wolnego miejsca, przypnij rower zamkiem szyfrowym do ucha wybranego stojaka lub innego roweru i przetasuj cyfry. W takim przypadku podejdź do terminala, przyciśnij „Zwrot” i postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie.
4. Ponów!
Korzystaj z rowerów miejskich, kiedy tylko masz ochotę. Pierwsze 30 minut jazdy zawsze jest darmowe!
5. Jeszcze szybciej?
Pobierz aplikację mobilną.
Za pomocą aplikacji mobilnej wypożyczysz rower zarówno zamknięty w elektrozamku jak i za pomocą obejmy bez podchodzenia do terminala.
Kod do obejmy będzie wyświetlany podczas wypożyczenia danego roweru.
Rower za pomocą aplikacji możesz wypożyczyć za pomocą dwóch sposobów:
• Klikając „Wypożycz rower” w aplikacji i wpisując jego numer
• Skanując kod QR danego roweru znajdujący się na każdym rowerze
FAQ
Jak zarejestrować się w systemie?
Jak wypożyczyć rower?
Jak zwrócić rower?
Co zrobić, kiedy na stacji nie ma wolnego stojaka do wstawienia roweru?
Skąd mam wiedzieć, że zwrot nastąpił prawidłowo?
Mam problem z działaniem stacji lub zauważyłem usterkę – co mogę zrobić?
Ile kosztuje korzystanie z rowerów?
Jak doładować swoje konto?
Jak doładować swoje konto kartą z możliwością obciążenia (np. karty kredytowej)?
Wybrałem płatność kartą kredytową, a moje konto zostało zdezaktywowane? Dlaczego?
Dokonałem płatności, raz wypożyczyłem rower i moje konto znowu jest nieaktywne – dlaczego?
Co zrobić, jeśli system naliczył mi nieodpowiednią opłatę?
Ile rowerów mogę wypożyczyć?
Co zrobić, jeśli mam problem z wypożyczeniem lub zwrotem roweru przy terminalu?
Czy do roweru mogę doczepić fotelik dziecięcy?
Jak włączyć lampę roweru ?
Co zrobić, jeśli wypożyczony rower został skradziony?tabeli
Czy zarejestrowany w jednym systemie mogę korzystać z rowerów w innych miastach?
Jak identyfikować się przy wypożyczeniu za pomocą karty zbliżeniowej zamiast numeru telefonu i PIN-u?
Czy można wypożyczać rowery za pomocą aplikacji mobilnej ?
Po jakim czasie od zakończenia jazdy i zwrócenia roweru do stacji można ponownie w tej samej stacji wypożyczyć rower?
Mam problem z wypożyczeniem – po podaniu numeru telefonu i PIN-u jestem proszony o podanie numeru karty kredytowej tak, jakbym miał rejestrować się od początku. Co zrobić?
Na stacji nie ma żadnego roweru – dlaczego?
Czy będą powstawać kolejne stacje?
Czy mogę zrobić przerwę w przejażdżce i zostawić rower na kilka minut?