1. Dołącz

Zarejestruj się klikając przycisk „Rejestracja”, podaj wymagane dane, zaakceptuj regulamin i wpłać minimum 10 zł opłaty inicjalnej.

W celu uruchomienia konta zaloguj się na podany podczas rejestracji adres e-mail oraz kliknij w link aktywujący konto. W przeciwnym wypadku Twoje konto nie będzie umożliwiało korzystania z bezobsługowej wypożyczalni rowerów.
Wystarczy 1 minuta i gotowe – możesz już korzystać z rowerów miejskich 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Po zarejestrowaniu otrzymasz wiadomość sms oraz wiadomość e-mailową wraz z kodem PIN, który razem z Twoim numerem telefonu są identyfikatorami w systemie.

Krok 2

2. Wypożycz

Podejdź do terminala, naciśnij „Wypożycz” i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Rower, który wybrałeś zostanie zwolniony automatycznie.
Jeżeli jest zabezpieczony obejmą – odblokuj go za pomocą otrzymanego kodu do zamka szyfrowego, wyświetlonego na ekranie terminala przy wypożyczeniu. Szerokiej drogi!

Krok 3

3. Zwróć rower

Nie musisz nawet podchodzić do terminala. Wystarczy, że wprowadzisz rower do elektrozamka. Bez obaw – sygnał dźwiękowy potwierdzi prawidłowy zwrot.
W celu upewnienia się, że zwrot został zakończony pomyślnie, dokonaj weryfikacji na swoim koncie użytkownika poprzez aplikację mobilną, stronę internetową lub kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Jeśli na stacji nie ma wolnego miejsca, przypnij rower zamkiem szyfrowym do ucha wybranego stojaka lub innego roweru i przetasuj cyfry. W takim przypadku podejdź do terminala, przyciśnij „Zwrot” i postępuj zgodnie ze wskazówkami na ekranie.

Krok 4

4. Ponów!

Korzystaj z rowerów miejskich, kiedy tylko masz ochotę. Pierwsze 30 minut jazdy zawsze jest darmowe!

Krok 5

5. Jeszcze szybciej?

Pobierz aplikację mobilną.
Za pomocą aplikacji mobilnej wypożyczysz rower zarówno zamknięty w elektrozamku jak i za pomocą obejmy bez podchodzenia do terminala.
Kod do obejmy będzie wyświetlany podczas wypożyczenia danego roweru.
Rower za pomocą aplikacji możesz wypożyczyć za pomocą dwóch sposobów:
• Klikając „Wypożycz rower” w aplikacji i wpisując jego numer
• Skanując kod QR danego roweru znajdujący się na każdym rowerze

FAQ

Jak zarejestrować się w systemie?

Jak wypożyczyć rower?

Jak zwrócić rower?

Co zrobić, kiedy na stacji nie ma wolnego stojaka do wstawienia roweru?

Skąd mam wiedzieć, że zwrot nastąpił prawidłowo?

Mam problem z działaniem stacji lub zauważyłem usterkę – co mogę zrobić?

Ile kosztuje korzystanie z rowerów?

Jak doładować swoje konto?

Jak doładować swoje konto kartą z możliwością obciążenia (np. karty kredytowej)?

Wybrałem płatność kartą kredytową, a moje konto zostało zdezaktywowane? Dlaczego?

Dokonałem płatności, raz wypożyczyłem rower i moje konto znowu jest nieaktywne – dlaczego?

Co zrobić, jeśli system naliczył mi nieodpowiednią opłatę?

Ile rowerów mogę wypożyczyć?

Co zrobić, jeśli mam problem z wypożyczeniem lub zwrotem roweru przy terminalu?

Czy do roweru mogę doczepić fotelik dziecięcy?

Jak włączyć lampę roweru ?

Co zrobić, jeśli wypożyczony rower został skradziony?tabeli

Czy zarejestrowany w jednym systemie mogę korzystać z rowerów w innych miastach?

Jak identyfikować się przy wypożyczeniu za pomocą karty zbliżeniowej zamiast numeru telefonu i PIN-u?

Czy można wypożyczać rowery za pomocą aplikacji mobilnej ?

Po jakim czasie od zakończenia jazdy i zwrócenia roweru do stacji można ponownie w tej samej stacji wypożyczyć rower?

Mam problem z wypożyczeniem – po podaniu numeru telefonu i PIN-u jestem proszony o podanie numeru karty kredytowej tak, jakbym miał rejestrować się od początku. Co zrobić?

Na stacji nie ma żadnego roweru – dlaczego?

Czy będą powstawać kolejne stacje?

Czy mogę zrobić przerwę w przejażdżce i zostawić rower na kilka minut?